52857217_789686968057010_4848082160860528640_n
52778896_2627585470591883_6439035165099425792_n
IMG_7375
3Β
gs1
53231514_10219944621469526_7771284121388580864_o
5
52595953_2082305978471633_1975021602756100096_n
1KRF3
52382627_2087647017937529_4113776124863971328_o
IMG_3625
IMG_4250
1

Caption or Title

Description text is here

IMG_7425
52743979_2198305423571970_758720734640996352_o
2
52682499_10215714603931080_3750672936755789824_o
53081070_2100046503364247_4546568004913070080_o
53003691_2388090481203878_1305499650861563904_o
gallery3
51135316_2135792793173478_6271307483780743168_n
4
52765566_2079185892116975_1956302756595630080_o
2DOX5
2TSIV4
52344255_267971474118954_6747142478098333696_o
IMG_4238
52803568_2380075908672002_5222354931113000960_n
51940844_2469608249776239_4445234380482281472_n
3
52595474_10218165882077014_7456079284738719744_o
52898364_10216164384477036_7261903641487867904_o
53551201_2106047322764165_7094318192306159616_n
52835892_1265242323629040_520991451539046400_o
IMG_4291
52565873_10218364672525296_2969773734027591680_o
52527152_10213664438066495_6461503616493551616_o
53357847_2100012240034340_6308955925851930624_o
IMG_3603
52651752_10215505184277619_7477105284251385856_o
53595296_10213766538258936_629067818142269440_o
52354531_1260683930751546_6146456022891364352_o
IMG_7202
52179272_2083868678315363_8184341683274514432_o
52739763_2176697275728906_47438648223727616_o
53381748_2106047019430862_7312440202377560064_n
52486504_2088365431199021_7320622042061996032_o
53306892_10219982225449602_8429807714305048576_o
2
fear2
53034475_10213686156489442_579503152517087232_o
52948699_2102483316453899_6107200223669387264_o
3
51840611_10218807259635953_2727141062857457664_o
53026414_2267064250210640_4867560473203048448_n
52690295_10157394955709614_737990121504112640_n
52320308_145687663112603_8619465459982401536_n
52671514_1265241396962466_8400704285762912256_n
2TSIV7
52146530_10218802300231971_3840046567620870144_o
53673321_10157101093874222_438879944651571200_o
52922852_10216021322738986_6002508901180768256_n
53061908_1096829763851830_1022089138549030912_o
IMG_7410
52712894_10213667977994991_2117866721757888512_o
52474489_10157081340704222_1305307335110950912_o
9
53354573_10215817801870964_5268995986729992192_n
54225077_10216716118209697_3546491870836162560_o
53717377_2112914745410756_1441731864552275968_n

Classic Bikes (Τί ισχύει σήμερα στην Ελλάδα)

                 

Τα Κλασσικά οχήματα αυτήν την εποχή (2019) βρίσκονται "στον πάγο". Για πολλούς λόγους (κυρίως λόγω της κατάχρησης που γινόταν στην πιστοποίηση οχημάτων που απλά ήταν σαράβαλα, απλά και μόνον για να εισπράξουν οι "φορείς" τα παράβολα και οι ιδιοκτήτες τα ωφελήματα) το Ελληνικό Κράτος έχει σχεδόν απαγορεύσει την κίνηση των κλασσικών οχημάτων. Γίνονται προσπάθειες να αρθούν όσο περισσότερες απαγορεύεις, στο πλαίσιο της συνεννόησης μεταξύ των εμπλεκομένων μερών, περιμένουμε αποτελέσματα σύντομα (ελπίζουμε).
Η ΜΟΤ.Ο.Ε., που πρόσφατα εξουσιοδοτήθηκε από το Ελληνικό Κράτος να έχει την δυνατότητα έκδοσης Ιστορικών πιστοποιήσεων, δεν είχε εμπλακεί σε αυτό το "πανηγυράκι" που είχε στηθεί, οπότε είναι και η μόνη που δεν έχει ευθύνες για την μέχρι τώρα κατάσταση. Έχει όμως (με την πρόσφατη ΚΥΑ- ΕΔΩ) αναγνωριστεί ως ο μόνος επίσημος στην Ελλάδα φορέας εξέτασης και αξιολόγησης των μέχρι τώρα εκδοθέντων πιστοποιήσεων Ιστορικών Μοτοσυκλετών (ως η μόνη στην Ελλάδα εκπρόσωπος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετισμού - η FIM αναφέρεται ως Δ.Ο.Μ.).

Η ΜΟΤ.Ο.Ε. τα προηγούμενα δύο χρόνια δημιούργησε, στελέχωσε και εκπαίδευσε το τμήμα Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, και από το τέλος του προηγουμένου έτους είναι σε θέση να πιστοποιεί Κλασσικές Μοτοσυκλέτες σε ολόκληρη την επικράτεια.

Τα Ιστορικά οχήματα χωρίζονται σε τρείς βασικές κατηγορίες σε ό,τι αφορά την πιστοποίησή τους:
  1. Άνω των 30 ετών με πινακίδα Ιστορικού
  2. Άνω των 30 ετών με την κανονική πινακίδα του υπουργείου
  3. Young Timers, οχήματα που είναι μεταξύ 20 εως τριάντα ετών, με την κανονική φυσικά πινακίδα. Αυτή είναι και η κατηγορία που μπορεί να ενδιαφέρει αρκετούς ιδιοκτήτες για λόγους που θα αναπτυχθούν παρακάτω
Εν τάχει λοιπόν, τί ισχύει (νομικά) για την κάθε κατηγορία:
  • Η πρώτη κατηγορία είναι τα Ιστορικά που, με την Ιστορική πινακίδα, υπόκεινται στις διατάξεις και τους περιορισμούς που θέτει το Υπουργείο (μειωμένη και ελεγχόμενη κίνηση κλπ)
  • Η δεύτερη κατηγορία, τα Ιστορικά αλλά με πινακίδες δρόμου, δεν υπόκεινται στους περιορισμούς, κυκλοφορούν δηλαδή κανονικά, πληρώνουν κανονικά τέλη κυκλοφορίας και έχουν την δυνατότητα μειωμένου τιμολογίου στα Ασφάλιστρα (μέσω της ΜΟΤΟΕ). Έχουν και ένα ακόμη μεγάλο ωφέλημα, κοινό με τα young timers που θα αναπτύξω στο τέλος
  • Η τρίτη κατηγορία, έχοντας τις κανονικές πινακίδες δεν υπόκειται και αυτή σε περιορισμούς και έχει μειωμένα ασφάλιστρα (μέσω ΜΟΤΟΕ) και το κοινό, με την παραπάνω κατηγορία ωφέλημα, τη βεβαιωμένη- πιστοποιημένη αξία
Τί είναι λοιπόν αυτή η βεβαιωμένη-πιστοποιημένη αξία;
Τίποτε παραπάνω από την υποχρέωση των ασφαλιστικών εταιρειών να αποκαταστήσουν πλήρως οποιαδήποτε ζημία και να επαναφέρουν το μηχανάκι σου στην κατάσταση Ιστορικού. Με άλλα λόγια, δεν μπορούν να σου πούνε "φιλαράκι, πάρε 450€ για το παλιατζούρι σου, τόσο λέει το car.gr, και φεύγα μπελά από το κεφάλι μας". Η πιστοποίηση αυτή γίνεται δεκτή στο δικαστήριο (και το ξέρουν).

Αυτό μάλιστα το έζησα πρόσφατα, όταν μια καλή κυρία μου ξάπλωσε κάτω το Africa. Έρχεται ο πραγματογνώμονας λοιπόν της ασφαλιστικής στον βαφέα που το πήγα, το μηχανάκι είναι μέσα, μου ζητάει την άδεια. Την δίνω, την βλέπει:
  • "Είναι παλιό" μου λέει.
  • "Δεν είναι παλιό, είναι πολύ παλιό" του απαντάω και του δείχνω την πιστοποίηση.....
  • "Ωχ" λέει και δαγκώνεται.
  • "Τώρα συνεννοηθήκαμε" του λέω.....
Για να μην πολυλογώ, 850€ το βάψιμο, καινούργια φλας (και τα τέσσερα για να μην χαλάσει η ομοιομορφία, καθώς και δύο χούφτες), καινούργια μπαγαζιέρα τα πάντα-όλα που ζήτησα, αδιαμαρτύρητα και άμεσα. Συνολικό "κουστούμι", όπως βλέπετε, 1.500,00 €.

 
 

Administrator