Μάθο μου όσο δίκιο κι αν έχεις στο σχόλιο σου, τα πράγματα δεν είναι έτσι. Καμιά νοοτροπία δική μας (της πλέμπας δηλ) δε θα διώξει, ούτε θα εδραιώσει το Ακρόπολις!
Το Ακρόπολις στην κορωνίδα του αθλήματος που λέγεται WRC, θέλει επαγγελματισμό στην οργάνωση, δημόσιες σχέσεις και χρήμα. Οι οργανωτικές -ανα τα χρόνια- επιτροπές του αγώνα, έδειξαν/είχαν πάντα τα 2 πρώτα κι έχασαν μόνο όταν στρέρεψε το 3ο (εκλειπούσης της ΕΛΠΑ και του κρατικού κορβανά), το χρήμα. Τώρα που μπήκε ξανά το κράτος στη μέση, μη σκιάζεσαι! Όσο συνδράμει οικονομικά, όλα θα βαίνουν πρίμα. Και φυσικά στο τέλος , μόνο μέσα δε μπαίνει! Αν το δούμε συνολικά εισρέει πολύ χρήμα από όλο το εγχείρημα. Χρήμα που τονώνει περιοχές που παρακμάζουν, χρήμα που αποδίδεται στο κράτος άμεσα ως ΦΠΑ κλπ, κλπ.
Το πού θέλουμε να γίνεται το ΡΑ έχει να κάνει με τις αναμνήσεις, τις εμπειρίες και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Όμως το 90% των θεατών φωνάζει ΛΑΜΙΑ! Φυσικά , το πού γίνεται ο αγώνας, ουδεμία σχέση έχει με τις επιθυμίες τις δικές μας. Άλλα πράγματα εξετάζονται και λαμβάνονται αποφάσεις.
Το Λουτράκι προέκυψε μετά την Αθήνα (που διαδέχτηκε τη Λαμία και την Ιτέα, που το είχαν σχεδόν 20 χρόνια), ως η καλύτερη λύση για φιλοξενία, σε ό,τι έχει να κάνει με το service park και το ξενοδοχείο των ομάδων, ενώ είναι κοντά στο κύριο λιμάνι και στο κύριο αεροδρόμιο της χώρας.
Ομολογώ ότι ήδη βλέπουμε πεπραγμένα έμπειρης κι έξυπνης επιτροπής, με το σχεδιασμό που προκρίθηκε! Το ΡΑ ξεκινάει στην ΑΘΗΝΑ κάτω από την Ακρόπολη (εξ ου και Ράλυ Ακρόπολις, εμβληματική εκκίνηση κι έτσι πρέπει!), συνεχίζει στη σκληρότερη και πλέον ύπουλη ΕΔ των τελευταίων ετών (μετά την ασφαλτόστρωση του Ταρζαν κλπ), τους Αγ. Θεοδώρους (μια ΕΔ με 30+ χλμ μήκος και ποικιλία οδοστρώματος, όπου ο "όρμας" παίρνει το αμάξι στο ζεμπίλι, ενώ ο ικανός το φυλάει διατηρώντας ρυθμό - τακτική που έκρινε αγώνες στο παρελθόν, από την 1η κιόλας ημέρα!), ενώ θα συνεχίσει βόρεια προς την αγαπημένη ΛΑΜΙΑ και τις κλασσικές κι αγαπημένες Καρούτες, Ελάτεια, Παύλιανη, Ελευθεροχώρι, Στύρφακα, Μοσχοκαρυά, Ρεγγίνι, Δροσοχώρι, Στείρι κλπ... Δεκάδες οι ΕΔ που μπορεί να συμπεριληφθούν κι όλες μία προς μία, άριστες κι αγαπημένες!
Προφανώς λοιπόν , ακόμα κι αν το Λουτράκι κερδίζει από τ' αποδυτήρια τη Λαμία στους τομείς που είπα πριν (καταλύματα, SP, απόσταση από λιμάνι κι Α/Δ), εντούτοις, το Ράλυ Ακρόπολις στο επικό του come back, χρειαζόταν τόσο την εμβληματική εκκίνηση κάτω από το βράχο της Ακρόπολης, όσο και τις μοναδικά χαρακτηριστικές ΕΔ της Ρούμελης!
Με το καλό λοιπόν κι ας ελπίσουμε να είναι ανοικτό για θεατές κι όχι όπως τα μέχρι τώρα διεξαχθέντα ράλυ "κεκλεισμένων των θυρών".