Μήνυμα της Προέδρου της FEMA*

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
* H FEMA είναι η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών, και έχει σαν αποκλειστικό σκοπό την προώθηση των δικαιωμάτων των Ευρωπαίων Μοτοσυκλετιστών.

header_covid19_260320-765x496.jpg


COVID-19: Δήλωση της προέδρου της FEMA.

Όλοι ζούμε σε δύσκολες στιγμές και ίσως η οδήγηση της μοτοσικλέτας σας δεν είναι η πρώτη σας ανησυχία αυτή τη στιγμή. Ως πρόεδρος της FEMA, της φωνής των Ευρωπαίων αναβατών, θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μαζί σας.

Η πολιτική για την μοτοσικλέτα συνεχίζεται σε όλη την Ευρώπη, στη δική σας χώρα καθώς και στις Βρυξέλλες. Το προσωπικό της FEMA εργάζεται από το σπίτι με τις προγραμματισμένες συναντήσεις να μετατρέπονται σε κλήσεις τηλεδιάσκεψης.

Οι οργανώσεις-μέλη της FEMA συνεχίζουν να εργάζονται όσο το δυνατόν περισσότερο, όπου το επιτρέπουν οι περιστάσεις, συχνά από το σπίτι. Πολλοί οργανισμοί αναγκάστηκαν να ακυρώσουν ή να αναβάλουν όχι μόνον συναντήσεις για την πολιτική, αλλά και τις δικές τους εσωτερικές συναντήσεις, συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις που τις βοηθούσαν οικονομικά

Η μοτοσικλέτα δεν πρόκειται να εξαφανιστεί, αλλά όλοι μας πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι οργανώσεις που μας εκπροσωπούν παλεύοντας για να διατηρήσουν τις μοτοσυκλέτες ασφαλείς και προσιτές, παραμένουν υγιείς. Επομένως, παρακαλώ, ακόμη και αν δεν ταξιδεύετε για λίγο, στηρίξτε την εθνική σας οργάνωση με τη συνδρομή σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ανανεώσει την ιδιότητα μέλους ή, αν δεν είστε μέλος, εγγραφείτε σήμερα.

Εάν μπορείτε να κάνετε περισσότερα, μιας και δεν οδηγείτε αυτήν την εποχή, ίσως δωρίσετε το κόστος ενός ρεζερβουάρ στον εθνικό σας οργανισμό ή ακόμα και στην FEMA (υπάρχει ένα κουμπί "δωρεά" στη διεύθυνση www.fema-online.eu).

Ας δείξουμε αλληλεγγύη σε ολόκληρη την Ευρώπη με τους εθνικούς μας οργανισμούς, αλλά και με τις επιχειρήσεις που σχετίζονται με μοτοσικλέτες και τους υπαλλήλους τους. Βοηθήστε να σιγουρέψουμε πως η μοτοσυκλετιστική κοινότητα θα είναι έτοιμη να ανθίσει πάλι όταν τελειώσει η πανδημία. Μπορούμε να το πετύχουμε αυτό μαζί!

Μείνετε ασφαλής.

Anna Zee,

Πρόεδρος της FEMA.


COVID-19: Statement by the FEMA president.


We are all living in difficult times and maybe riding your motorcycle is not your first concern right now. As president of FEMA, the voice of European riders, I’d like to share some thoughts with you.

The political motorcycle work continues across Europe, in your own country as well as Brussels. FEMA staff are working from home with planned meetings turned into conference calls.

FEMA member organizations are also continuing to work as much as possible where circumstances allow, often from home. Several organizations have had to cancel or postpone not just political work meetings, but also their own internal meetings and fundraising events such as rallies.
Motorcycling isn’t going to disappear but all of us need to ensure that the organizations which represent us, fighting to keep motorcycling safe and affordable, remain healthy too. So please, even if you’re not riding for a while, support your national organization with your subscription. Make sure you renew your membership, or if you are not a member join today!
If you can do more, and you’re not riding now, perhaps donate the cost of a tank of petrol to your national organization or even to FEMA (there is a ‘donate’ button on www.fema-online.eu).
Let us all show solidarity across Europe with our national organizations and also with motorcycle-related businesses and their employees. Help to make sure the motorcycling community is ready to flourish again when the worst of the pandemic is over. We can get through this together!
Stay safe.
Anna Zee,
FEMA president.
 

Melatos

WildRider
Δημοσιεύσεις
2.343
Ηλικία
40
Περιοχή
Πατρα
Όνομα
Θεμιστοκλής
Bike
Africa Queen
Φίλε Παναγιώτη,
Δηλώνω εξαρχής αδαής ως προς τις Αρχές του Οργανωμένου Μοτοσυκλετισμού. Δηλώνω επίσης ότι οποιαδήποτε σκέψη μου σε αυτή την δημοσίευση δεν εκπροσωπεί τις θέσεις του διαδικτυακού ιστότοπου στον οποίο φιλοξενούμαστε, πράγμα λίγο οξύμωρο αφού μου έχουν ανατεθεί καθήκοντα συντονιστή. Παρόλαυτα επειδη θα ήθελα να εκθέσω κάποιες σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό ήθελα να το ξεκαθαρίσω. Όντας λοιπόν αδαής, σαφώς και δεν γνώριζα τον Οργανισμό FEMA. Γι'αυτό λοιπόν μπήκα στην ιστοσελίδα του και αφιέρωσα κάποιο χρόνο για να μάθω από ποιούς απαρτίζεται και ποιες είναι οι θέσεις του αλλά και οι σκοποί του. Η αλήθεια είναι ότι μου θύμισε λίγο το ευρωπαικό κοινοβούλιο, θες γιατί έχουν και οι δύο έδρα στο Βέλγιο, θες γιατί έχουν εκπροσώπους από διάφορα κράτη? Αυτό που ήθελα να μου διευκρινήσεις, αν θες, είναι την ισχύ που έχουν οι οποιεσδήποτε αποφάσεις που λαμβάνουν καθώς και την επιρροή που έχουν για την πραγμάτωση των ιδεών που εκπροσωπούν. Να υπενθυμίσω την ουτοπική λειτουργία του ευρωπαικού κοινοβουλίου, αφού όπως έχει αποδείξει η μέχρι τώρα πολιτική,κυρίως, ιστορία, η ύπαρξη του δεν έχει προσφέρει λύσεις στα κράτη-μέλη που το απαρτίζουν παρά μονο υπάρχει ως μια βιτρίνα για την εύρυθμη δημοκρατική(και καλά) λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τέλος κατά την περίοδο της ιδιαίτερης κοινωνικής-οικονομικής συγκυρίας την οποία όλοι βιώνουμε, φαίνεται λίγο άτοπο, στο δικό μου πνευματικό υπόβαθρο, η οικονομική ενίσχυση ενός τέτοιου Οργανισμού με την μορφή δωρεάς την στιγμή που υπάρχουν άλλοι που κυριολεκτικά "ματώνουν" αυτή την περίοδο και έχουν να κάνουν με τον τομέα της υγείας ή της κοινωνικής πρόνοιας.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποιαδήποτε πληροφορία, αφού ξέρω ότι απευθύνομαι σε κάποιον ιδιαίτερα, μοτοσυκλετιστικά έμπειρο.
 

Kaf

WildRider
Δημοσιεύσεις
528
Ηλικία
43
Περιοχή
Ελλάς
Όνομα
Κώστας
Bike
Voge 300 Rally Dakar "Bumblebee"(στην καρδια)
Και μονο που βλεπω Βρυξελλες.....σημαιες Ευρωπαικης Ενωσης...κατι αρθρα εκει μεσα περι "Ευρωεκλογων ",και χρηση καραμελας "για τα δικαιωματα των ταδε..." , σε συναρτηση με τον οχετο που φερνει η Ε.Ε. σε μικρα κρατη οπως η Ελλαδα και τον ελεγχο που επιβαλει στις ζωες μας...τι θα παραγουμε, πως θα ζησουμε, τι ειναι ομαλο και τι"ανωμαλο" μονο καχυποψία μου προκαλει και Δουρειο Ιππο μου κανει αυτη η Fema. ....πχ??? Ανετα βλεπω μεσω αυτων σε λιγα χρονια επιβολη ΜΗ ελευθερης μοτο-εκδρομης παρά μονο με "τσοπανοσκυλο" και χοντρο οβολό και καλα για την ασφαλεια μας..Μακαρι βεβαια να μην ειναι ετσι και να ειναι αμιγως καλοπροαιρετες οι οποιες ενεργειες της και προπαντως στον ελευθερο μοτοσυκλετισμο
Τα παραπανω ειναι προσωπικη αποψη
 
Τελευταία επεξεργασία:

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
Θέμη, οι απορίες σου σημαίνουν αν μη τί άλλο, ενδιαφέρον και σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεις να γράψω πέντε πράγματα που είμαι βέβαιος πως, τουλάχιστον σε αυτήν την "ποιοτική" μοτοπαρέα, ενδιαφέρουν αρκετούς.

Στην δεκαετία του ΄80 η F.I.M. (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλετισμού) είχε σαν κύριο μέλημα τους αγώνες, δίνοντας ελάχιστη σημασία σε φλέγοντα ζητήματα που απασχολούσαν τον καθημερινό μοτοσυκλετιστή. Το προτεινόμενο όριο των 100ίππων* (θα το θυμούνται οι παλιότεροι) και οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας (χρονικές και γεωγραφικές) ήταν δύο από τα σοβαρότερα θέματα εκείνης της εποχής πού όμως η F.I.M. έδειχνε να μην ενδιαφέρεται αρκετά.

Κάπου εκεί λοιπόν λοιπόν στα μέσα της δεκαετίας, ενοχλημένοι και προβληματισμένοι από το "συνδικαλιστικό κενό" στον μοτοσυκλετισμό, διάφοροι Εθνικοί φορείς μοτοσυκλέτας (Ομοσπονδίες και σωματεία) που έβλεπαν με ανησυχία τον επερχόμενο Αρμαγεδώνα για την μοτοσυκλέτα, ήρθαν σε επαφές και συνεννόηση και έτσι ιδρύθηκε η F.E.M., που αργότερα μετονομάστηκε σε F.E.M.A. H MOT.O.E. ήταν από τους πρωτεργάτες αυτών των διεργασιών και φυσικά Ιδρυτικό Mέλος της F.E.M., και μάλιστα, πρώτος Πρόεδρος της F.E.M. ήταν ο εκπρόσωπος της MOT.O.E., o Χρήστος ο Στεργιόπουλος. Αυτά σε ό,τι αφορά την ιστορία.

Οργανωτικά, η F.E.M.A. έχει μόνον δύο έμμισθους υπαλλήλους, τον Γεν. Γραμματέα Dolf Willigers και τον υπεύθυνο επικοινωνίας, τύπου κλπ, Wim Taal, όλοι οι υπόλοιποι είμαστε εθελοντές που εκπροσωπούμε τις Ομοσπονδίες ή τα Σωματεία που την αποτελούν. Επίσης η F.E.M.A., στα πλαίσια της ανεξαρτησίας της, δεν δέχεται οικονομική βοήθεια ή επιχορηγήσεις από Κυβερνήσεις, εταιρείες ή οποιονδήποτε άλλον φορέα, βασίζεται μόνον στις συνδρομές των μελών της και τις τυχόν δωρεές μοτοσυκλετιστών. Το γραφείο της βρίσκεται στις Βρυξέλλες για τους ευνόητους λόγους, μιας και εκεί είναι το κέντρο των αποφάσεων και εκεί είναι και οι "στόχοι" μας, οι Ευρωβουλευτές, που με το καθημερινό lobbying που κάνει η F.E.M.A., ενημερώνονται και προωθούν τις προτάσεις μας και μπλοκάρουν ή καταψηφίζουν τις δυνητικά εις βάρος των μοτοσυκλετιστών περιορισμούς και αποφάσεις που κατά καιρούς κάποιοι ψυχανεμίζονται**.

Το ότι (ακόμη) κυκλοφορούμε χωρίς περιορισμούς οφείλεται σε μεγάλο μέρος σε αυτές τις δράσεις. Οι θέσεις της F.E.M.A. καθορίζονται από την Γενική Συνέλευση (η οποία μάλιστα, το 2022 είναι προγραμματισμένη να γίνει στην Ελλάδα) και αυτήν την στιγμή έχουμε επικεντρωθεί στην οδική ασφάλεια (μπαριέρες και, σε πρώτη προτεραιότητα, στην δημιουργία νομικού πλαισίου για τα ηλεκτρικά πατίνια***) αλλά και στην αποτροπή των διαφαινομένων περιορισμών (τοπικών και εθνικών) κίνησης των μοτοσυκλετιστών. (Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το έχετε ζήσει ή το έχετε ακούσει, αλλά οι παλιότεροι έχουμε ζήσει την εποχή της απαγόρευσης της κίνησης μοτοσυκλετών σε ολόκληρη την επικράτεια, μεταξύ 00.00-07.00h και 15.00-17.00h, αλλά και ολική απαγόρευση σε "καθωσπρέπει" γειτονιές, πχ Κηφισιά. Όσοι δεν το ξέρετε, ρωτήστε καμιά παλιοσειρά να σας πει τί κυνηγητό έπεφτε).

Τα τελευταία περίπου 10 χρόνια, με την "διεύρυνση" των αντιλήψεων της F.I.M., υπάρχει προσέγγιση και σύμπλευση με την F.E.M.A. σε πολλά θέματα, με κοινές μελέτες, έρευνες και θέσεις, διευρύνοντας έτσι και την βάση, αλλά και με την δημιουργία ενός ισχυρότερου δίπολου (και με την πρόσφατη "αφύπνιση" της FIVA, τρίπολου) πίεσης προς αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις.


* Όριο των 100 ίππων. Στην δεκαετία του '80 υπήρξε προσπάθεια και πίεση να εφαρμοστεί παγκοσμίως το όριο απόδοσης 100hp στις μοτοσυκλέτες. Μάλιστα υπήρξαν χώρες όπως ο Καναδά, η Γαλλία και Ελβετία που το θέσπισαν μονομερώς και άμεσα (και είχε σαν αποτέλεσμα πολλά μοντέλα παραεισαγωγής που ταλαιπώρησαν κατόχους και συνεργεία). Με συνεχείς παραστάσεις, ενημερώσεις και πιέσεις της FEM και των εθνικών Ομοσπονδιών, ευτυχώς τελικά δεν πέρασε και μπορούμε σήμερα να έχουμε τα μηχανάκια που έχουμε. Όσοι λοιπόν έχετε πάνω από 100 άλογα ανάμεσα στα σκέλια σας, να ξέρετε πως δεν θα τα είχατε, αν κάποια ΜΟΤΟΕ σε ελληνικό επίπεδο και κάποια FEMA σε Ευρωπαϊκό, δεν είχαν αγωνιστεί, τρέξει, και ξοδέψει χρήμα και χρόνο. (Σε επόμενη ανάρτηση θα ακολουθήσει ανάλυση του παρασκηνίου της "ιδέας" αλλά και της ανατροπής της)

** Το τελευταίο που η F.E.M.A. απέτρεψε ήταν η βλακώδης (ή μήπως πονηρή) πρόταση των Γερμανών, ο αριθμός κυκλοφορίας της μηχανής να αναγράφεται και στο κράνος.

*** Τα ηλεκτρικά πατίνια αποτελούν έναν μεγάλο εν δυνάμει κίνδυνο για τους μοτοσυκλετιστές σε πολλά επίπεδα:
  • Δεν υπάρχουν προδιαγραφές ασφαλείας και δεν υπάρχει κανείς έλεγχος για το αν και κατά πόσον είναι ικανά να επιβραδύνουν και να αλλάξουν πορεία.
  • Δεν υπάρχει κανείς έλεγχος στα κανάλια διάθεσης, τα βρίσκεις σε παιχνιδάδικα, ποδηλατάδικα, αντιπροσωπείες.
  • Δεν υπάρχει καμία "ταυτότητα" των οχημάτων (πινακίδα) και καμία άδεια ικανότητας χρήσης τους., και, φυσικά, καμία ασφάλιση προς τρίτους για τα ατυχήματα που προκαλούν ή δυνατόν να προκαλέσουν.
Όλα τα παραπάνω μπορεί με την πρώτη ματιά να φαίνονται άσχετα με την μοτοσυκλέτα, όμως ελοχεύει ο κίνδυνος να χαρακτηριστούν σαν PTWs (Power Two Wheelers), όπως χαρακτηρίζονται οι και μοτοσυκλέτες. Τί θα σημαίνει αυτό; Απλά, οι στατιστικές τους (σε παραβάσεις και ατυχήματα) θα "περάσουν" κατ' ευθείαν στα στατιστικά των μοτοσυκλετών και τότε θα δούμε άλμα στις ασφαλιστικές μας χρεώσεις και μετά θα ακολουθήσει σωρεία απαγορεύσεων. Επίσης, οι όποιες απαγορεύσεις (που όπως φαίνεται θα) εφαρμοστούν σε αυτά, μπορεί εν δυνάμει να "περάσουν" και στις μοτοσυκλέτες. Αυτός λοιπόν ο διαχωρισμός είναι αυτήν την στιγμή στην πρώτη γραμμή των ενημερώσεων & πιέσεων της F.E.M.A..
 

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
Και μονο που βλεπω Βρυξελλες.....σημαιες Ευρωπαικης Ενωσης...κατι αρθρα εκει μεσα περι "Ευρωεκλογων ",και χρηση καραμελας "για τα δικαιωματα των ταδε..." , σε συναρτηση με τον οχετο που φερνει η Ε.Ε. σε μικρα κρατη οπως η Ελλαδα και τον ελεγχο που επιβαλει στις ζωες μας...τι θα παραγουμε, πως θα ζησουμε, τι ειναι ομαλο και τι"ανωμαλο" μονο βρωμια και Δουρειο Ιππο μου κανει αυτη η Fema. ....πχ??? Ανετα βλεπω μεσω αυτων σε λιγα χρονια επιβολη ΜΗ ελευθερης μοτο-εκδρομης παρά μονο με "τσοπανοσκυλο" και χοντρο οβολό και καλα για την ασφαλεια μας..
Τα παραπανω ειναι προσωπικη αποψη
Αγαπητέ φίλε, διάβασε σε παρακαλώ την παραπάνω απάντηση και θα καταλάβεις (ελπίζω) πως η FEMA είναι αυτή που προσπαθεί να αφήσει τους Δούρειους Ίππους απ' έξω από τα τείχη. Και, σε παρακαλώ, ανακάλεσε τον περί "βρωμιάς" χαρακτηρισμό σου.
 
  • Like
Reactions: Kaf

Kaf

WildRider
Δημοσιεύσεις
528
Ηλικία
43
Περιοχή
Ελλάς
Όνομα
Κώστας
Bike
Voge 300 Rally Dakar "Bumblebee"(στην καρδια)
Fixed
Και πιστευω δικαιωμα μου ειναι να εχω την οποια θεωρηση θελω εγω για το οτιδηποτε ειναι υπο καποια συγκεκριμενα λαβαρα

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Melatos

WildRider
Δημοσιεύσεις
2.343
Ηλικία
40
Περιοχή
Πατρα
Όνομα
Θεμιστοκλής
Bike
Africa Queen
Θέμη, οι απορίες σου σημαίνουν αν μη τί άλλο, ενδιαφέρον και σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεις να γράψω πέντε πράγματα που είμαι βέβαιος πως, τουλάχιστον σε αυτήν την "ποιοτική" μοτοπαρέα, ενδιαφέρουν αρκετούς.

Στην δεκαετία του ΄80 η F.I.M. (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλετισμού) είχε σαν κύριο μέλημα τους αγώνες, δίνοντας ελάχιστη σημασία σε φλέγοντα ζητήματα που απασχολούσαν τον καθημερινό μοτοσυκλετιστή. Το προτεινόμενο όριο των 100ίππων* (θα το θυμούνται οι παλιότεροι) και οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας (χρονικές και γεωγραφικές) ήταν δύο από τα σοβαρότερα θέματα εκείνης της εποχής πού όμως η F.I.M. έδειχνε να μην ενδιαφέρεται αρκετά.

Κάπου εκεί λοιπόν λοιπόν στα μέσα της δεκαετίας, ενοχλημένοι και προβληματισμένοι από το "συνδικαλιστικό κενό" στον μοτοσυκλετισμό, διάφοροι Εθνικοί φορείς μοτοσυκλέτας (Ομοσπονδίες και σωματεία) που έβλεπαν με ανησυχία τον επερχόμενο Αρμαγεδώνα για την μοτοσυκλέτα, ήρθαν σε επαφές και συνεννόηση και έτσι ιδρύθηκε η F.E.M., που αργότερα μετονομάστηκε σε F.E.M.A. H MOT.O.E. ήταν από τους πρωτεργάτες αυτών των διεργασιών και φυσικά Ιδρυτικό Mέλος της F.E.M., και μάλιστα, πρώτος Πρόεδρος της F.E.M. ήταν ο εκπρόσωπος της MOT.O.E., o Χρήστος ο Στεργιόπουλος. Αυτά σε ό,τι αφορά την ιστορία.

Οργανωτικά, η F.E.M.A. έχει μόνον δύο έμμισθους υπαλλήλους, τον Γεν. Γραμματέα Dolf Willigers και τον υπεύθυνο επικοινωνίας, τύπου κλπ, Wim Taal, όλοι οι υπόλοιποι είμαστε εθελοντές που εκπροσωπούμε τις Ομοσπονδίες ή τα Σωματεία που την αποτελούν. Επίσης η F.E.M.A., στα πλαίσια της ανεξαρτησίας της, δεν δέχεται οικονομική βοήθεια ή επιχορηγήσεις από Κυβερνήσεις, εταιρείες ή οποιονδήποτε άλλον φορέα, βασίζεται μόνον στις συνδρομές των μελών της και τις τυχόν δωρεές μοτοσυκλετιστών. Το γραφείο της βρίσκεται στις Βρυξέλλες για τους ευνόητους λόγους, μιας και εκεί είναι το κέντρο των αποφάσεων και εκεί είναι και οι "στόχοι" μας, οι Ευρωβουλευτές, που με το καθημερινό lobbying που κάνει η F.E.M.A., ενημερώνονται και προωθούν τις προτάσεις μας και μπλοκάρουν ή καταψηφίζουν τις δυνητικά εις βάρος των μοτοσυκλετιστών περιορισμούς και αποφάσεις που κατά καιρούς κάποιοι ψυχανεμίζονται**.

Το ότι (ακόμη) κυκλοφορούμε χωρίς περιορισμούς οφείλεται σε μεγάλο μέρος σε αυτές τις δράσεις. Οι θέσεις της F.E.M.A. καθορίζονται από την Γενική Συνέλευση (η οποία μάλιστα, το 2022 είναι προγραμματισμένη να γίνει στην Ελλάδα) και αυτήν την στιγμή έχουμε επικεντρωθεί στην οδική ασφάλεια (μπαριέρες και, σε πρώτη προτεραιότητα, στην δημιουργία νομικού πλαισίου για τα ηλεκτρικά πατίνια***) αλλά και στην αποτροπή των διαφαινομένων περιορισμών (τοπικών και εθνικών) κίνησης των μοτοσυκλετιστών. (Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το έχετε ζήσει ή το έχετε ακούσει, αλλά οι παλιότεροι έχουμε ζήσει την εποχή της απαγόρευσης της κίνησης μοτοσυκλετών σε ολόκληρη την επικράτεια, μεταξύ 00.00-07.00h και 15.00-17.00h, αλλά και ολική απαγόρευση σε "καθωσπρέπει" γειτονιές, πχ Κηφισιά. Όσοι δεν το ξέρετε, ρωτήστε καμιά παλιοσειρά να σας πει τί κυνηγητό έπεφτε).

Τα τελευταία περίπου 10 χρόνια, με την "διεύρυνση" των αντιλήψεων της F.I.M., υπάρχει προσέγγιση και σύμπλευση με την F.E.M.A. σε πολλά θέματα, με κοινές μελέτες, έρευνες και θέσεις, διευρύνοντας έτσι και την βάση, αλλά και με την δημιουργία ενός ισχυρότερου δίπολου (και με την πρόσφατη "αφύπνιση" της FIVA, τρίπολου) πίεσης προς αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις.


* Όριο των 100 ίππων. Στην δεκαετία του '80 υπήρξε προσπάθεια και πίεση να εφαρμοστεί παγκοσμίως το όριο απόδοσης 100hp στις μοτοσυκλέτες. Μάλιστα υπήρξαν χώρες όπως ο Καναδά, η Γαλλία και Ελβετία που το θέσπισαν μονομερώς και άμεσα (και είχε σαν αποτέλεσμα πολλά μοντέλα παραεισαγωγής που ταλαιπώρησαν κατόχους και συνεργεία). Με συνεχείς παραστάσεις, ενημερώσεις και πιέσεις της FEM και των εθνικών Ομοσπονδιών, ευτυχώς τελικά δεν πέρασε και μπορούμε σήμερα να έχουμε τα μηχανάκια που έχουμε. Όσοι λοιπόν έχετε πάνω από 100 άλογα ανάμεσα στα σκέλια σας, να ξέρετε πως δεν θα τα είχατε, αν κάποια ΜΟΤΟΕ σε ελληνικό επίπεδο και κάποια FEMA σε Ευρωπαϊκό, δεν είχαν αγωνιστεί, τρέξει, και ξοδέψει χρήμα και χρόνο. (Σε επόμενη ανάρτηση θα ακολουθήσει ανάλυση του παρασκηνίου της "ιδέας" αλλά και της ανατροπής της)

** Το τελευταίο που η F.E.M.A. απέτρεψε ήταν η βλακώδης (ή μήπως πονηρή) πρόταση των Γερμανών, ο αριθμός κυκλοφορίας της μηχανής να αναγράφεται και στο κράνος.

*** Τα ηλεκτρικά πατίνια αποτελούν έναν μεγάλο εν δυνάμει κίνδυνο για τους μοτοσυκλετιστές σε πολλά επίπεδα:
  • Δεν υπάρχουν προδιαγραφές ασφαλείας και δεν υπάρχει κανείς έλεγχος για το αν και κατά πόσον είναι ικανά να επιβραδύνουν και να αλλάξουν πορεία.
  • Δεν υπάρχει κανείς έλεγχος στα κανάλια διάθεσης, τα βρίσκεις σε παιχνιδάδικα, ποδηλατάδικα, αντιπροσωπείες.
  • Δεν υπάρχει καμία "ταυτότητα" των οχημάτων (πινακίδα) και καμία άδεια ικανότητας χρήσης τους., και, φυσικά, καμία ασφάλιση προς τρίτους για τα ατυχήματα που προκαλούν ή δυνατόν να προκαλέσουν.
Όλα τα παραπάνω μπορεί με την πρώτη ματιά να φαίνονται άσχετα με την μοτοσυκλέτα, όμως ελοχεύει ο κίνδυνος να χαρακτηριστούν σαν PTWs (Power Two Wheelers), όπως χαρακτηρίζονται οι και μοτοσυκλέτες. Τί θα σημαίνει αυτό; Απλά, οι στατιστικές τους (σε παραβάσεις και ατυχήματα) θα "περάσουν" κατ' ευθείαν στα στατιστικά των μοτοσυκλετών και τότε θα δούμε άλμα στις ασφαλιστικές μας χρεώσεις και μετά θα ακολουθήσει σωρεία απαγορεύσεων. Επίσης, οι όποιες απαγορεύσεις (που όπως φαίνεται θα) εφαρμοστούν σε αυτά, μπορεί εν δυνάμει να "περάσουν" και στις μοτοσυκλέτες. Αυτός λοιπόν ο διαχωρισμός είναι αυτήν την στιγμή στην πρώτη γραμμή των ενημερώσεων & πιέσεων της F.E.M.A..
Σ'ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την περιεκτική απάντηση σου, φαντάζομαι κάλυψε μεγάλο μέρος των μελών του forum.
 

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
Fixed
Και πιστευω δικαιωμα μου ειναι να εχω την οποια θεωρηση θελω εγω για το οτιδηποτε ειναι υπο καποια συγκεκριμενα λαβαρα

Στάλθηκε από το LM-X525 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δικαίωμά σου αναφαίρετο, όταν όμως οι χαρακτηρισμοί σου θίγουν, δικαίωμα των θιγομένων να ζητούν επανόρθωση. Επίσης, γενικά και εντελώς φιλικά και συμβουλευτικά λόγω ηλικίας (μου), καλό θα ήταν η θεώρηση του καθενός μας να βασίζεται στην γνώση και όχι σε (πιθανόν λανθασμένα) στερεότυπα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θεώρησα (και εμένα) θιγμένο, μιας αναφέρεσαι σε ανθρώπους που αφιερώνουν τον προσωπικό τους χρόνο (και ενίοτε χρήμα) για να πάει ένα βήμα παραπέρα αυτό που αγαπάνε, ο Μοτοσυκλετισμός, και που το μόνο "κέρδος" τους είναι η ικανοποίηση πως κάπου θα έχουν συμβάλει στο να τον αφήσουν καλύτερο από όταν τον βρήκαν.
Καλές μας βόλτες, όταν και όποτε.......
 

Kaf

WildRider
Δημοσιεύσεις
528
Ηλικία
43
Περιοχή
Ελλάς
Όνομα
Κώστας
Bike
Voge 300 Rally Dakar "Bumblebee"(στην καρδια)
Καλη συνεχεια λοιπον στην προασπιση και αναπτυξη του αληθινου Μοτοσυκλετισμου , και απο εμενα μια συγνωμη αν εθιξα εσενα και τις προσπάθειες σου στο διτροχο γιγνεσθαι.
Να με συμπαθας οπως επισης και την οποια αντιδραση μου, αλλα απο Ευρωπη ,σε γενικες και ισως απολυτες γραμμές μονο καλο δεν εχουμε δει.Μακαρι αυτος ο οργανισμος να ειναι ανεξαρτητος και αγνος.
Καλες βολτες .
 

mAthosalas

KEEP it simple...RIDE
RideWild Team
Admin
Δημοσιεύσεις
5.626
Ηλικία
52
Περιοχή
ΧΩΜ
Όνομα
Κώστας
Bike
R1150GSA BumbleBee
@Παναγιώτης Κ. ανοιξα την απαντηση σου απο κινητο...καταλαβαινεις οτι παρ'ολιγον να βγω αγνοουμενος απο μια απλη Β6 βολτα που ειχα βγει απο το σπιτι...εδω κοντα !loool!!cheers!
 

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
............
(Σε επόμενη ανάρτηση θα ακολουθήσει ανάλυση του παρασκηνίου της "ιδέας" αλλά και της ανατροπής της)
..........................
Όριο 100 ίππων (Τα παρακάτω είναι μια εντελώς προσωπική οπτική, η οποία όμως δεν προέκυψε κοιτώντας την κρυστάλλινη σφαίρα, αλλά είναι προϊόν σύνθεσης γεγονότων, πληροφοριών, απόψεων και θέσεων ατόμων που ήταν "μέσα στα πράγματα", και πολύ κοντά στον πυρήνα των εξελίξεων).

Δεκαετία του '80 λοιπόν και "από το πουθενά" πέφτει σαν βόμβα η πληροφορία πώς διάφορες (Ευρωπαϊκές κυρίως) κυβερνήσεις, επεξεργάζονται την ιδέα να επιβληθεί μέγιστο όριο απόδοσης 100 ίππων στις μοτοσυκλέτες. Επειδή όπως ακόμη και οι μετεωρίτες δεν έρχονται "από το πουθενά", διαβάστε και θα καταλήξετε και εσείς στο συμπέρασμα πως αυτό το "από το πουθενά" ήταν μάλλον "από κάπου".

Για να αντιληφθούμε καλύτερα την συγκυρία, θα πρέπει να δούμε ποιό ήταν το μοτοσυκλετιστικό "τοπίο" των '80s. Από τα μέσα της δεκαετίας του '70, η Ιαπωνική "εισβολή" στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έχει πάρει διαστάσεις τσουνάμι. Οι Ιάπωνες, φτιάχνοντας πρώτα απ' όλα αξιόπιστες μηχανές έχουν κατακλύσει την αγορά, αφήνοντας πίσω σε πωλήσεις όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Το "προπύργιο" των Ευρωπαίων που ήταν οι επιδόσεις, έχει αρχίσει και αυτό να αλώνεται από τις Ιαπωνικές κατασκευές που, μπορεί να μην είχαν το στήσιμο ή το "ραφινάρισμα" των Ευρωπαϊκών, είχαν όμως άλογα, δεν έσταζαν λάδια από παντού και σε πήγαιναν παντού (και σε έφερναν και πίσω). Και, σαν κερασάκι στην τούρτα (ή σαν την ελίτσα στα κόλυβα), ήταν κατά πολύ φτηνότερες στην κατοχή τους (κτήση και συντήρηση) από τις αντίστοιχες Ευρωπαϊκές. Οι Γιαπωνέζοι καταφέρνουν και βγάζουν στην παραγωγή μηχανές με άλογα που οι Ευρωπαίοι μόνον σε αγωνιστικές κατασκευές μπορούν να ονειρευτούν και το αντίκτυπο στην αγορά είναι τεράστιο. Ιστορικές εταιρίες (BSA, Norton, Triumph, MV Augusta, Motobecane, MotoMorini, Ducati, Moto-Guzzi, BMW, Harley), κρατώντας πλέον ένα "ειδικό" κοινό φανατικών, είτε κλείνουν είτε είναι στα πρόθυρα .

Και κάπου εκεί, σαν σανίδα σωτηρίας για τους παραπάνω, έρχεται η "πρωτοβουλία" κάποιων Ευρωπαϊκών κυβερνήσεων, με πρόφαση την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών, να επιβάλουν το περίφημο "100hp limit". Η "καραμέλα" μάλιστα σερβίρεται και με το περιτύλιγμα πως κινητήρες τέτοιας απόδοσης θα είχαν χαμηλή αξιοπιστία και ως εκ τούτου, δυσμενείς επιπτώσεις στην τσέπη των μοτοσυκλετιστών αλλά και το περιβάλλον. Το ότι στην κίνηση αυτή πρωτοστατούσαν η Γερμανική κυβέρνηση και οι Γερμανοί πράσινοι-οικολόγοι συνεπικουρούμενοι από Ιταλούς και Άγγλους, είναι, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, εντελώς συμπτωματικό.

Οι μοτοσυκλετιστές δυσανασχετούσαν, υπήρχαν κατά τόπους αντιδράσεις σωματείων και ομοσπονδιών, έγιναν πορείες και συλλαλητήρια σε όλες τις χώρες (τότε βλέπεις βγαίναμε στους δρόμους, δεν υπήρχε το ΦΒ και τα dislike για να κάνεις αντίσταση από τον καναπέ), όμως το "θηρίο" έπρεπε να χτυπηθεί "στην καρδιά" και η καρδιά ήταν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Αυτό ήταν και το "κλίμα" που ώθησε στην δημιουργία της FEMA. (Και γι αυτό φίλε Κώστα και το γραφείο της είναι στις Βρυξέλλες)

Πάμε λοιπόν πάλι πίσω στο "τοπίο" της δεκαετίας του '80. Σε αντίθεση με την μοτοσυκλέτα, στο αυτοκίνητο οι Ευρωπαίοι είχαν την πρωτοκαθεδρία στον τομέα των αυτοκινήτων"κύρους", πολυτελείας και υψηλών επιδόσεων. Απέναντι στις Ferrari, Porsche, Maserati, De Tomaso, Jaguar, Mercedes, BMW, Rolls, Bentley, Audi κλπ, οι Ιάπωνες δεν είχαν να επιδείξουν τίποτε αξιόλογο. Οι Ευρωπαίοι έπαιζαν μόνοι τους μπάλα, και έπαιζαν καλά. Αυτό ήταν και η "λύτρωση" των μοτοσυκλετιστών. Η FEMA λοιπόν κάνει δυο κινήσεις "Ματ".
  • Πρώτον, εξασφαλίζει (ή μάλλον, για να είμαι ακριβής, λέγεται ή αφήνει να διαρρεύσει, πώς είχε εξασφαλίσει) την διαβεβαίωση των 4 Ιαπώνων πως αν χρειαστεί θα δώσουν εγγύηση 50.000χλμ πως οι μοτοσυκλέτες τους, όχι μόνον δεν θα χαλάσουν, αλλά και πως θα παραμένουν εντός των προδιαγραφών, καλύπτοντας πλήρως το κόστος οποιασδήποτε όχι μόνον βλάβης, αλλά και επέμβασης ή ρύθμισης που θα απαιτείτο για την επαναφορά τους σε αυτές, και το ρίχνει σαν πρόταση στο τραπέζι.
  • Δεύτερον, βάζοντας στο τραπέζι θέμα ισότητας και ισονομίας μεταξύ μοτοσυκλετιστών και αυτοκινητιστών, και απειλώντας με καταγγελία για διακρίσεις εις βάρος της ασφάλειας των αυτοκινητιστών, απαιτεί από τους θιασώτες του μέτρου των 100 ίππων, να θεσπίσουν αντίστοιχο όριο ιπποδύναμης και για την ασφάλεια των αυτοκινητιστών, προτείνοντας μάλιστα ενδεικτικά τους 150 ίππους.
Όπως καταλαβαίνετε η πρώτη κίνηση "έστειλε αδιάβαστους" τους Ευρωπαίους κατασκευαστές μοτοσυκλετών, ενώ η δεύτερη έφερε τους θιασώτες του μέτρου σε τεράστια εσωτερική αντιπαράθεση με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ποιός ο λόγος ύπαρξης μιας Ferrari ή μίας Porsche με 150 άλογα, όσα έβγαζε δηλαδή και ένα Golf GTi της εποχής; Άρχισαν λοιπόν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να πιέζουν τις κυβερνήσεις τους (που ήταν οι ίδιες που είχαν "σκεφτεί" το όριο των 100 ίππων), να το "ξανασκεφτούν" γιατί η χασούρα θα ήταν τεράστια. Και, ως γνωστόν, όταν δύο μαλώνουν, κερδίζει ο τρίτος, στην προκειμένη περίπτωση η F.E.M.A. και κατ΄επέκταση οι ανά τον κόσμο μοτοσυκλετιστές.

Όπως βέβαια επίσης καταλαβαίνετε, όλα αυτά που διαβάζετε επιγραμματικά σε πέντε γραμμές, δεν έγιναν έτσι απλά, ούτε από την μια μέρα στην άλλη, χρειάστηκαν επαφές, μελέτες, ενημερώσεις, πιέσεις, συμβούλια και διαβούλια, αλλά το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ζούμε σήμερα.

The rest is history που λένε και στο χωριό μου. Οι Ευρωπαίοι για να μείνουν στο παιχνίδι σε μια αγορά που όλο και μεγάλωνε, χρειάστηκε να σηκώσουν τα μανίκια στα σχεδιαστήρια, να στρώσουν τον κώλο τους στην έρευνα και την εξέλιξη, να σοβαρευτούν (σχεδόν) στην διαδικασία παραγωγής, να βγουν επιτέλους από τον λήθαργο και, γιατί όχι, να πρωτοπορήσουν ξανά.

Σήμερα λοιπόν "απολαμβάνουμε (σχεδόν πάντα) υπεύθυνα" τα 120, 150, 170 ή 200 άλογά μας, αλλά ας έχουμε στο μυαλό μας πώς κάποιοι έτρεξαν για αυτό, όπως εξακολουθούν να τρέχουν και για ζητήματα που μας αφορούν άμεσα.

Δυστυχώς ο πολύς κόσμος μαθαίνει μόνον τις αποφάσεις που παίρνονται και όχι το τί προηγήθηκε ή τί κινήσεις χρειάστηκε να γίνουν ώστε οι αποφάσεις να είναι αυτές και όχι κάποιες πολύ χειρότερες. Να σας δώσω ένα παράδειγμα: Όπως μάλλον όλοι ξέρετε, βάσει Ευρωπαϊκής οδηγίας, τα λάστιχα του οχήματος (αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας) πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ των ίδιων προδιαγραφών (διαστάσεις και δείκτες φορτίου και ταχύτητας) με αυτά που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο. Για άλλους καλό, για άλλου κακό, αλλά αυτό είναι αυτό που θεσπίσθηκε. Μα, θα μου πείτε, κάποτε ο καθένας μπορούσε να βάλει ό,τι ήθελε, πώς "ξαφνικά" μας προέκυψε αυτό το μέτρο; Ήταν τόσο "ξαφνικά", όσο "από το πουθενά" θα μας είχε προκύψει το όριο των 100 ίππων. Κάποιους βόλευε, το "έντυσαν" με επιχειρήματα, του φόρεσαν και τον μανδύα της "προστασίας του καταναλωτή" και πίεσαν για να περάσει. Ξέρετε όμως πώς καταλήξαμε εκεί και ποιά ήταν η αρχική πρόταση; "Κάποιοι" επέμεναν πως οτιδήποτε πάνω στο όχημα που χρειάζεται αλλαγή, να πρέπει να αντικαθίσταται με ακριβώς το ίδιο που του είχε επιλέξει να βάλει επάνω ο κατασκευαστής. Ακριβώς το ίδιο, όχι παρόμοιο ή αντίστοιχο. Τακάκια Brembo, φορούσε, τα ίδια ακριβώς Brembo μια ζωή. Μπουζί NGK DPR8EA9 φορούσε; Τα ίδια NGK DPR8EA9 μια ζωή. Μπαταρία Yuasa φορούσε; Την ίδια ακριβώς Yuasa μια ζωή. Λάστιχα Bridgestone 501/502 φορούσε; Το ίδια Bridgestone 501/502 μια ζωή. Αναρτήσεις Sοumiedes φορούσε; Τους ίδιους σουμιέδες μια ζωή. Και φαντάζομαι να καταλαβαίνετε ποιοί ήταν από την μια και ποιοί από την άλλη πλευρά αυτής της διελκυστίνδας αλλά και τί μελέτες, πιέσεις και "συμμαχίες" χρειάστηκαν για να αποδομηθούν οι αιτιάσεις και να απογυμνωθούν οι "καταναλωτικές ευαισθησίες";

Όταν λοιπόν έρθουν τα επόμενα μέτρα (γιατί ας μην ξεγελιόμαστε, θα έρθουν, πάντα έρχονται, το θέμα είναι πόσο αργά θα έρθουν και πόσο "μαλακά" θα είναι), ας αναλογιστεί ο καθένας τί έκανε (ή δεν έκανε) και τί θα μπορούσε να είχε κάνει. Σήμερα, η ΜΟΤ.Ο.Ε., η F.E.M.A. και η F.I.M. είναι πάνω στα τείχη και προσπαθούν να κρατήσουν τους διάφορους "Δούρειους Ίππους" απ' έξω (Κώστα σ' ευχαριστώ για την πάσα). Όποιος θέλει αναβαίνει στα τείχη και βοηθάει στην άμυνα όσο και όπως μπορεί.

Αυτά και συγνώμη για το μακρυνάρι και αν σας κούρασα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

WildRider
Δημοσιεύσεις
184
Ηλικία
60
Περιοχή
Patras Greece
Όνομα
Βαγγέλης
Bike
Kymco Agility 150
Αν θυμάμαι καλά το μέτρο του ορίου των 100 ίππων είχε ''υποστηριχθει'' πάρα
πολύ από την BMW μιάς και φαινόταν ( ''και ήταν'' ) δύσκολο να ανταγωνιστεί τις
υπόλοιπες εταιρείες στον τομέα των επιδόσεων.................
 

Melatos

WildRider
Δημοσιεύσεις
2.343
Ηλικία
40
Περιοχή
Πατρα
Όνομα
Θεμιστοκλής
Bike
Africa Queen
Τελικα @Παναγιώτης Κ. και βρωμιά και σαπίλα υπάρχει. Φυσικά αναφερομαι για τον αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών που προκαλει η φρενηρης λαιλαπα του καπιταλισμού.
 

ckalfas

WildRider
Δημοσιεύσεις
342
Ηλικία
50
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Bike
Yamaha T7 το λαμπερό
Τελικα @Παναγιώτης Κ. και βρωμιά και σαπίλα υπάρχει. Φυσικά αναφερομαι για τον αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών που προκαλει η φρενηρης λαιλαπα του καπιταλισμού.
Καλημέρα Θέμη,
Μάλλον ο προστατευτισμός στην προκειμένη περίπτωση ήταν η σαπίλα!
Χωρίς τον καπιταλισμό δεν νομίζω πως θα είχαμε μοτοσυκλέτες να καβαλίσουμε!
(Και μόνο καπιταλιστής δεν δηλώνω, αλλά...).
Όπως και να έχει, το κακό προέρχεται από τον κακώς εννοούμενο καπιταλισμό, προστατευτισμό, συνδικαλισμό κλπ, δλδ ο -ισμός που εκμεταλλεύεται την εξουσία που προσωρινά του δίνεται για να επιβάλλει τα "θέλω" του έναντι των "άλλων".
Άντε να δούμε πότε θα μας φέξει να ασχοληθούμε με το μοτοσυκλετ-ισμό και με τα trOFFia...😁
 

forester

RideWild Team
Admin
Δημοσιεύσεις
5.324
Ηλικία
54
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Bike
R1200GS 2011
Όλα όσα αναφέρει επεξηγώντας ο Παναγιώτης, τα έχω υπόψη μου - κυρίως λόγω ηλικίας.... Επειδή ειμαι 50 κι από τα 13 μου ασχολούμαι με το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα, έχω δε διαβάσει όλο τον ειδικό τύπο της εποχής, όλα αυτά τα θυμάμαι!
Τα είχα όμως σκόρπια, χύμα στο μυαλό μου και τώρα μου έδωσε την ευκαιρία να θυμηθώ.
Είναι αλήθεια ότι υπήρξαν προσπάθειες να βάλουν το μοτοσυκλετισμό σε καλούπια, είτε τα κράτη, είτε οι εταιρείες όπως εν πολλοίς αναφέρατε πιο πάνω. Χάρις στις προσπάθειες κάποιων Ομοσπονδιών και χάρις στη δημιουργία των αντίστοιχων (με αυτούς των αγώνων) φορέων, συνεχίζουμε να καβαλάμε σήμερα "όπως γουστάρουμε", ακόμα!
Οι συνειρμοί με τοποθεσίες έδρας και σημαίες είναι δύσκολο να αποφεύγονται, όμως είναι παρακινδυνευμένο να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι! (κι αναφέρομαι στην άποψη του Κώστα @Kaf που καλώς την έχει, αλλά μπορεί και να μην είναι έτσι.)
Σε κάθε περίπτωση εδώ είμαστε μοτο-φόρουμ, κοινώς "αγορά" με την αρχαία σημασία της λέξης. Και οι απόψεις που δημοσιεύονται πρέπει να καλύπτουν , κατά το δυνατόν, όλο το φάσμα των μοτοσυκλετιστών !
Αν δεν είχαμε τον Παναγιώτη ανάμεσά μας, αναλογιστείτε πόσα λιγότερα θα ξέραμε! Και μπορεί να μην αφορούν πολλούς τα Ευρωπαϊκά και παγκόσμια δρώμενα, ή τα θέματα με τα ιστορικά μηχανάκια, αλλά υπάρχουν και κάποιοι που τους ενδιαφέρουν!

Μέσα δε από τις ερωτήσεις - παρεμβάσεις του Θέμη και του Κώστα και του Χρήστου, είδατε πόσα σημαντικά προέκυψαν! Μόνο υγεία δείχνει αυτό, σε κάθε επίπεδο!
 

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.[

QUOTE="forester, post: 18517, member: 3"]
...........! Και μπορεί να μην αφορούν πολλούς τα Ευρωπαϊκά και παγκόσμια δρώμενα,.......
[/QUOTE]

Θα ήθελα όμως να εκφράσω μια διαφορετική τοποθέτηση: Τα Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια δρώμενα αφορούν τους πάντες, απλά κάποιοι δεν το ξέρουν ότι τους αφορούν. Σήμερα γίνονται οι μάχες που το αποτέλεσμά τους θα καθορίσει το αύριο ΟΛΩΝ μας.

Παράδειγμα: Αυτήν την στιγμή μαίνεται ένας "ακήρυκτος πόλεμος" γύρω από την ηλεκτροκίνηση. Όπως καταλαβαίνετε, το αποτέλεσμα μας αφορά όλους. Από την μια πλευρά είναι η αδίστακτη όρεξη των βιομηχανιών που με συμμάχους κάποιους αφελείς ημιμαθείς οικολογούντες, επιμένουν να πετάξουμε σήμερα όλα τα οχήματα εσωτερικής καύσης και να τα αντικαταστήσουμε ΑΜΕΣΑ με ηλεκτρικά, και από την άλλη πλευρά όσοι προσπαθούν με σύνεση και τεκμηριωμένες απόψεις να βάλουν φρένο σε αυτήν την καθαρά παρανοϊκή στάση των πρώτων.

Όμως, με τον σημερινό συσχετισμό δυνάμεων, το έργο είναι προδιαγεγραμμένο. Είναι πολλά τα χρήματα που έχουν επενδυθεί, τεράστια τα συμφέροντα γύρω από την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν και οι ανενημέρωτοι που βλέπουν μόνον την πρίζα και δεν αναρωτήθηκαν πού, και πώς, και με τί κόστος παράγεται το ρεύμα που φτάνει εκεί. Με άλλα λόγια, είμαστε στριμωγμένοι και προσπαθούμε για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη παράταση και τους καλύτερους δυνατούς όρους "συνθηκολόγησης", την πιο ορθολογική και όχι καθολική μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα.
Όταν λοιπόν έρθει εκείνη η στιγμή, πολλοί θα αρχίσουν να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους, "πού είναι η Ομοσπονδία", "τί κάνουν οι Λέσχες", "η F.E.M.A. τί κάνει" και διάφορα άλλα σπαραξικάρδια. Η απάντηση βρίσκεται στις παραπάνω δημοσιεύσεις. Κατάφεραν μόνον αυτά γιατί ήταν λίγοι, γιατί ήταν μόνοι, και γιατί όταν έδιναν τις μάχες για θέματα που σε αφορούν, εσύ δεν ήσουν εκεί, μαζί τους, να τους στηρίζεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

RideWild Team
Admin
Δημοσιεύσεις
5.324
Ηλικία
54
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Bike
R1200GS 2011
Σωστά τα λες, όλους μας αφορούν αυτές οι προσπάθειες, αλλά οι περισσότεροι δε γίνεται να το γνωρίζουν!
Κι αυτά περί ηλεκτροκίνησης, πληροφοριακά πάντα, στο Λονδίνο από το 2035 (σε 15 χρόνια λέμε...) δε θα πωλείται αυτοκίνητο (ή όχημα..., δε διευκρινίστηκε) με θερμικό κινητήρα. Αυτό είναι ήδη νόμος!
 

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
Σωστά τα λες, όλους μας αφορούν αυτές οι προσπάθειες, αλλά οι περισσότεροι δε γίνεται να το γνωρίζουν!
Κι αυτά περί ηλεκτροκίνησης, πληροφοριακά πάντα, στο Λονδίνο από το 2035 (σε 15 χρόνια λέμε...) δε θα πωλείται αυτοκίνητο (ή όχημα..., δε διευκρινίστηκε) με θερμικό κινητήρα. Αυτό είναι ήδη νόμος!
Όπως και στην Ελβετία. Από το 2025 ήθελαν να το εφαρμόσουν Θοδωρή, το 2035 είναι νίκη.
 

Παναγιώτης Κ.

RW Buddies
WildRider
Δημοσιεύσεις
634
Ηλικία
64
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Παναγιώτης
Bike
Όλα είναι δρόμος
Αν θυμάμαι καλά το μέτρο του ορίου των 100 ίππων είχε ''υποστηριχθει'' πάρα
πολύ από την BMW μιάς και φαινόταν ( ''και ήταν'' ) δύσκολο να ανταγωνιστεί τις
υπόλοιπες εταιρείες στον τομέα των επιδόσεων.................
..... και μάλιστα το 1988 είχε παρουσιάσει το Κ1 για να "αποδείξει" πως 100 άλογα είναι αρκετά για μια μοτοσυκλέτα "υψηλών επιδόσεων"

BMW_K1_1988.jpg


.........το 1988, με 100 άλογα και τιμή "στον Θεό", απέναντι σε αυτά:

12222_0_1_4_cbr%201000%20f_Image%20credits%20-%20Eiwe%20Hedstrom.jpg
Kawasaki-GPZ1000RX-86-5.jpg


Zdw8RzlIv4vCOWBKZZoIGEThgCpeczVsVL2Piul2wWww65siK28whinXcrSKcXaFsOASBui2YOR0ai65tHYOtGiHjkqLgWMHnjLRnjTOgbYug--UovSF9gdfd0EXGwwx5BrWDF2pHjh9RboifLu3LW2Ad4nFvpBCi54Izi0ItLz8pAoOX4ff-HKLAA
Yamaha%20FZR1000%2087%20%204.jpg


Έχουν χιούμορ τελικά οι γερμανοί............
 
Top Bottom